donderdag 23 januari 2014

Keuken ontwerp

We zijn er zeker nog niet aan toe om onze keuken te laten plaatsen, maar deze werd al in augustus 2013 besteld. Inmiddels hebben we de productie moeten laten uitstellen omdat de plaatsing van de ramen op zich laat wachten. Deze zouden normaal gezien al voor de Kerst geplaatst moeten zijn, maar de fabrikant laat op zich wachten en dus is de plaatsing voorzien voor begin februari.

Dit is het voorontwerp van onze keuken. Het is een model met klassieke paneeldeurtjes in de kleur Magnolia met keukeneiland van 3m lang.  Er zijn geen bovenkastjes voorzien omdat het plafond op die plaats niet zo hoog zal zijn. Aan het eiland is er een ontbijthoek voorzien met twee zitplaatsen.  Na 7 jaren te hebben gekookt in onze kleine bijkeuken, kijk ik enorm uit naar de plaatsing van onze keuken.


4 opmerkingen:

  1. Ik snap dat je uitkijkt naar de plaatsing van je nieuwe keuken....wat een super mooie keuken ga je krijgen.
    Fijne Avond.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie keuken, hoor! Ben benieuwd hoe hij strakjes in het echt uitziet!

    Fijn weekend,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel, ik hoop uiteraard dat ze er minstens even goed zal uitzien als in de showroom en nog wat beter dan op het ontwerp! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je me gaat volgen. Ik denk dat je keuken super wordt. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat hoor. En natuurlijk ga ik jouw ook volgen. Ik hoop dat we een gezellig blogjaar tegemoet gaan.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen